japananime

نقد ها و دیالوگ های زیبای انیمه و مانگا در اینجا

japananime

نقد ها و دیالوگ های زیبای انیمه و مانگا در اینجا

japananime

نقد انیمه و مانگا و مقاله های مربوط به ژاپن به همراه عکس نوشته های چنل ما،امیدواریم لذت ببرید. Sina fayezi
ID :Sina_x.sam

طبقه بندی موضوعی

نقد انیمه ی Orange

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۲۹ ب.ظ


نه شیرین نه شور انیمه ای با طعم پرتغالی.

همه ی انسان ها حسرتی کوچک یا بزرگ احمقانه یا زیرکانه در زندگی خود داشته اند این حسرت ها لحظه به لحظه زندگی ادم را دنبال میکنند تا زمان مرگ اما درمیان همه ی این غم ها حسرتی هست که میتواند قلب انسان را پاره پاره کند حسرت از دست دادن عزیزان حتما یا خودتون یا افرادی را دیدین که وقتی عزیزی را از دست میدهند تمام خاطرات خوش و غمناک لحظات خنده و گریه همه و همه با هم به فرد حمله ور میشوند تا دنبال صاحب مشترک خاطرات بگردند اما هرچه هم در این دنیای بیرحم میگرند چیزی جز یک تابوت پیدا نمیکنند خاطراتم مانند ما حیوانات و گیاهان جان و زندگی خودشان را دارند شاید بشود گفت ان ها فرزندانی اند که از شادی ما با عزیزانمان متولد شده اند.

داستان این انیمه هم با نامه ای شروع میشود که غم مرگ یک دوست عزیز را با خودش حمل میکند یا بهتر است بگم غم از دست دادن یک بهار نوجوانی.

پرتغالی انیمه ای است با داستانی تکراری اما این بار با روایتی نو روایت دوستانی که با هم زندگی هم را تحت الشعاع قرار میدهند این دوستان اغازگر سرنوشتی دردناک برای کاکرو شخصیت اصلی میشوند سرنوشتی که پایه این داستان را پی ریزی کرده است.

داستان این اثر در دنیا های موازی رخ میدهد و همانطور که از خلاصه داستان این اثر پیداست داستان در خصوص سفر در زمان و این گونه موارد است داستان های مرتبط با سفر های زمانی از دیرباز تا حال محبوب بودند و در ظاهر دنیای انیمه هم ار این امط مستثنی نیست با کار های معروفی نظیر دروازه اشتین و شهری که تنها من در ان تنهام که هردوی ان ها نیز جز انیمه های محبوب هستند مخصوصا دروازه اشتین که بیشترین طرفدار و محبوبیت را در این ژانر دارد.

داستان این انیمه با یک نامه شروع میشود نامه ای پر محتوا اما متفاوت با تمام نامه هایی که تابه حال دریافت کرده اید نامه ای از اینده.

طراحی گرافیک این اثر در دنیای متفاوتی نسبت به باقی انیمه ها سیر میکند طراحی کارکتر ها بیشتر واقعگرایانه است و از  فانتزی و خیال فاصله میگیرد. میتوان اذعان کرد که پرتغالی یکی از واقعگرایانه طراحی هارا در چند سال اخیر داشته اما همچنان مخالفانی با یانگونه طراحی پیدا میشود این افراد مسلما یا تازه کار در زمینه انیمه اند یا در دنیای سرتاسر خیال غرق شده اند اما واقعیت هیچگاه پشت پرده باقی نمیماند و انیمه ها نیز از این امر مستثنی نیستند. در کل بیننده با یکی دو قسمتی به راحتی میتواند با اثر ارتباط برقرار کند و در کنار شخصیت پردازی زیبای این انیمه ابیشتر با شخصیت ها انس بگیرد.

در پایان میتوان گفت اگر به دنبال انیمه ای با شخصیت پردازی ای قوی و طراحی ای نزدیکتر بر انیمه واقعیت مینامیم هستید پرتغالی میتوانند بهترین گزینه موجود برای شما باشد.

حس بهار جوانی این جوانان را با ان ها در این این بهار دل انگیز تجربه کنید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۸
_Sina X.sama

نظرات  (۱)

vaghean anime ghashangi fogholadast b hame tosie Mkonm k htmn b binan

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی