japananime

نقد ها و دیالوگ های زیبای انیمه و مانگا در اینجا

japananime

نقد ها و دیالوگ های زیبای انیمه و مانگا در اینجا

japananime

نقد انیمه و مانگا و مقاله های مربوط به ژاپن به همراه عکس نوشته های چنل ما،امیدواریم لذت ببرید. Sina fayezi
ID :Sina_x.sam

طبقه بندی موضوعی

نقد انیمه charlotte

چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۱۸ ب.ظ

ارزوی بسیاری از جوانان و حتی بزرگسالان این است که قدرتی ماوراء طبیعی بدست بیارن که از اون برای تبدیل شدن به یک قهرمان که مردم ضعیف و ظلم دیده رو از دست تبهکاران ظالم نجات دهند یا از فاجعه ای که باعث مرگ هزاران انسان یا حتی خانواده شان جلوگیری کنند یا قدرتی فقط برای خاص بودن و سرگرم شدن و... مطمئنا به اندازه انسان های روی زمین راه و روش برای استفاده از این قدرت ها وجود دارد اما هیچوقت نمیشه از این واقعیت فرار کرد که به دست اوردن چیزی،چیزی رو به همون اندازه ازتون میگیره که این قضیه تبادل برابر رو کاملا میتونید در کیمیاگر تمام فلزی بببینید.شاید از خودتون بپرسین داشتن این قدرت ها چه مشکلاتی برای خودمون و حتی توازن زمین به همراه داره میشه به طور خلاصه گفت خیلی مثلا؛باید از دست دانشمندان و افراد ثروتمند که به دنبال قدرت اند فرار کنید و زندگی اروم تون به یکباره از بین میره و وارد بُعد جدیدی از زندگی میشید یا وقتی از قدرتتون حتی برای مقابله با خلافکاران استفاده کنید امکانش هست افراد معمولی  رو هم به کام مرگ بکشونید و... اما ما انسان ها همیشه میگوییم کنترل همه چیز رو بدست داریم دریغ ازاینکه حتی کنترل خودمون هم در دست نداریم، ولی باز هم همه ی این دلایل برای منصرف کردن ما از بدست اوردن این قدرت ها کافی نیست زیرا که انسان همیشه زیاده خواه بوده و هست و خواهد بود. میشه گفت انیمه چارلوت یکی از بهترین انیمه هایی است که میتواند این واقعیت را بهمون نشان دهد نوجوانانی که در سن بلوغ قدرت هایی برای مدت چندسال به دست میاورند و بیشتر ان ها این قدرت هارو وسیله ای برای به دست اوردن پول و لذت و شهرت میکنند و در مواقع زیادی حق افراد معمولی و بی قدرت را میخورند و حتی بهشون ظلم میکنند اما در مقابل گروهی هستند که از قدرت هاشون به صورت مخفی و صحیح استفاده میکنند وجلوی ان افراد میگیرند همانند داستان های مبارزات قهرمانان و ضدقهرمانان اما با قالبی جدید که داستان رو برامون لذت بخش میکنه.  


موسیقی‌ها : موسیقی بدک نبود و ریتمش کمی غم داشت و چندان به دلم ننشست همینطور مفهوم اهنگ.


طراحی‌و‌گرافیک : چارلوت یکی از انیمه های خوش ساخته و طراحی و گرافیک خوبی داره، منظره ها و شخصیت ها همه با جزئیات طراحی شدن و نمیتونم نقطه ضعفی ازش بگیرم غیر از قسمت های چند ثانیه ای که گرافیک سه بعدی میشه خب این گرافیک سه بعدی برای شناسایی بهتره فضاس اما کلا چون از گرافیک اصلی انیمه فاصله میگیره یکم ناخوشاینده.


شخصیت‌پردازی : در شخصیت ها غم و شادی و کلا احساسات به خوبی نمایش داده شده در واقع میشه گفت شخصیت ها در شرایط گوناگونی که شاید ما بارها تجربش کردیم به وسیله قدرتشون ،کمی موقعیت هارو صیقل میدن و بیننده میتونه ببینه با اگر قدرتی داشت روبرویی با مسائل مختلف چگونه بود.


لذت‌بخشی : من که کاملا لذت بردم مخصوصا از سیر تحول و پیشرفت شخصیت اصلی لذت بخشی این انیمه رو میشه به دو بخش تقسیم کرد شادی و غم که اگر این انیمه رو دیدید منظورمو میفهمید.

نویسنده:ss fayezi

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۱
_Sina X.sama

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی