japananime

نقد ها و دیالوگ های زیبای انیمه و مانگا در اینجا

japananime

نقد ها و دیالوگ های زیبای انیمه و مانگا در اینجا

japananime

نقد انیمه و مانگا و مقاله های مربوط به ژاپن به همراه عکس نوشته های چنل ما،امیدواریم لذت ببرید. Sina fayezi
ID :Sina_x.sam

طبقه بندی موضوعی

حقایقی از کلاه حصیری ها

چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۱۰ ب.ظ

ملیت شخصیت های وان پیس طبق گفته ی اودا : 

لوفی : برزیل 

زورو : ژاپن 

نامی : سوئد 

اوسوپ : آفریقا

سانجی : فرانسه 

چوپار : کانادا

روبین : روسیه 

فرانکی : آمریکا 

بروک : اتریش 

جالبه ویژگی هاشون هم می خوره !

1.  اودا اعلام کرد نام رورونوا زورو را از جین دیوید ناو ملقب به فرانسوا لولونه (François L'Olonnais) دزد دریایی فرانسویِ بی رحم دریای کارائیب گرفته است. تلفظ لولونه به ژاپنی می شود رورونوا ! زورو تنها عضو کلاه حصیرهاست که اسمش از یه دزد دریایی واقعی گرفته شده! 

2.  بر طبق طرح های اولیه ی وان پیس زورو قرار بود جزو تیم بوگی و محافظ وی باشد! 

3.  زورو در اصل سبک نیتوریو (دو شمشیر) را برای مبارزه انتخاب کرده بود اما بعد از مرگ کوئینا با درخواست از پدر وی شمشیرش را به امانت گرفت و سبک  سانتوریو (سه شمشیر) را آغاز کرد! 

1.  تاریخ تولد فرانکی مانند شنکس و میهاک روز 9 مارچ است. کانجی حرف 9 (グ) در زبان ژاپنی شباهت زیادی به کانجی آدم آهنی یا سایبورگ دارد (サ)! 
2.  قبل از رسیدن به واتر 7 لوفی نقاشی کودکانه ای می کشد و می گوید دوست دارد کشتی سازش این شکلی باشد. نقاشی لوفی شباهت زیادی به فرانکی داشت ! فرانکی را از جهاتی می توان الهام گرفته شده از شخصیت کارتونی ملوان زبل دانست زیرا هر دو دستهای بزرگ با خالکوبی دارند ، هر دو سی و چهار ساله هستند (قبل از 2 سال پرش داستان) و هر دو با خوردن ماده ای خاص انرژی می گیرند.
3.  فرانکی در  آهنگ آغازین دوازده وان پیس لباسی با عکس آفتاب گردان به تن دارد، درست شبیه لباس لوفی در آرک درسروزا !
1.  روبین مانند مادرش الیویا متولد 6 فبریه است. اگر کلاه حصیری ها یک خانواده باشند او در نقش مادر خانواده است و به همراه اوسوپ موهای بقیه ی افراد گروه را اصلاح می کند.
2.  روبین تنها عضو از  کلاه حصیری هاست که لوفی شخصا وی را دعوت به گروه نکرده ! روبین بالاترین جایزه یا بونتی را در بین کلاه حصیری ها در ابتدای پیوستن به گروه داشت! 79 میلیون بلی ! در فلش بک زندگی فرانکی و قسمت 355 مانگا به اشتباه جایزه روبین 78 میلیون نوشته شده است !
3.  در مصاحبه با مجله شونن جامپ ایچیرو اودا اظهار کرده است اگر می توانست یکی از کلاه حصیری ها باشد دوست داشت به جای روبین باشد تا سرعت کشیدن مانگا برایش 20 برابر شود.
1.  چوپار متولد جزیره دروم در گرنلد لایند است. بدین ترتیب او تنها عضو از کلاه حصیری هاست که در گرندلاین به دنیا آمده! 
2.  چوپار میوه ی نوع زون خورده! او گوزنی بوده که با خوردن میوه ی آدم آدم توانایی های انسان ها رو بدست آورده. علت اصلی رفتارهای ساده و بچه گانه ی او هم همین مسئله است . چوپار زیاد با آدم ها و رفتارهاشون آشنا نیست! 
3.  به گفته ایچیرو اودا هدف از خلق شخصیت چوپار این بوده که نشون بده نیازی نیست حتما پیوند خونی با کسی داشته باشی تا بشه خانوادت! اودا سعی کرده شخصیتی خلق کنه که علاوه بر ناز بودن خیلی هم لوس نباشه!

1.  اوسوپ در ژاپنی از ریشه کلمه اوسو به معنای دروغ گرفته شده است اما طرف دیگر این اسم برمی گردد به یازوپ یا همون اوسوپ نویسنده داستان های اسطوره ای یونان باستان که داستان چوپان دروغگو از آثار اوست ! 
2.  در طرح های اولیه ی اودا قرار بود که اوسوپ دست راست و معاون لوفی باشه ! 
3.  تا قبل از درسروزا، دولت جهانی اسم اصلی اوسوپ رو نمی دونست !
1.  در کنار نیکو روبین ، نامی به گفته ایچیرو اودا باهوش ترین عضو کلاه حصیری هاست و در دریای شرقی بعد از بن بکمن از افراد شنکس و کاپیتان کورو بالاترین ضریب هوشی را دارد. 
2.  نامی اولین عضو از کلاه حصیری ها بود که با او در انیمه برخورد می کنیم ولی سومین عضو کلاه حصیری هاست که به آنها می پیوندد.
3.  نامی که به عنوان شکننده ترین عضو کلاه حصیری ها شناخته می شود تنها کسی است که با قدرت ها و ضربات معمولی می تواند به لوفی آسیب برساند !
1.  تاریخ تولد بروک سوم آپریل است از آنجایی که آپریل چهارمین ماه میلادی است تاریخ تولد او می شود 3/4 که به ژاپنی یو – می به نوعی می توان گفت اسم میوه شیطانی او (Yomi Yomi no Mi) از اینجا الهام گرفته شده است! 
2.  ایچیرو اودا خیلی قبل تر زمانی که لابون را معرفی کرد قصد داشت یک کاراکتر موزیسین اسکلتی به کلاه حصیری ها اضافه کند اما این طرح نهایی نشد و ما مدت ها بعد بروک را دیدیم ! بروک با دو متر و 77 سانتی متر  قد بلندترین عضو کلاه حصیری هاست !! خنده ی " یوهو " ی بروک آوایی معروف در داستان های دزدان دریایی است! در کتاب جزیره گنج ترانه تابوت مرد مرده (Dead Man's Chest) از ترانه های افسانه ای دزدان دریایی نامیده شده که با این مصرع به بروک ربط پیدا می کند (Yo-ho-ho, and a bottle of rum) که خنده بروک از آن گرفته شده! 
3.  بروک تنها عضو کلاه حصیری هاست که قبل از پیوستن به آنها کاپیتان بوده و خدمه ی خاص خود را داشته است ! بعلاوه او مسن ترین عضو کلاه حصیری هاست با 90 سال سن ! تنها عضو کلاه حصیری هاست که هرگز سوار گوئینگ مری نشد ! تنها عضو کلاه حصیری هاست که حرکاتش اسم مخصوص نداره !
1.  در ابتدا قرار بود نام کاراکتر سانجی، ناروتو باشد (ناروتو اسم نوعی رامن با طرح پیچ در پیچ) اما به خاطر ناروتوی کیشیموتو، ایچیرو اودا نام سانجی را انتخاب کرد اما ابروی سانجی هنوز هم پیچ در پیچ است! سانجی به معنی پسر سوم است که در آینده راز این اسم بر ملا خواهد شد! 
2.  بزرگترین ترس سانجی این است که روزی خبر مرگ زرف را برایش بیاورند و او نتواند برای آخرین بار با زرف خداحافظی کند! 
3.  مدل سانجی به گفته ی اودا از روی استیو بوشمی در فیلم سگ های انباری (Reservoir Dogs) ساخته کوئنتین تارنتینو الهام گرفته شده است !


منبع:کانال وان پیس(انیمه ورلد)
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۱
_Sina X.sama

نظرات  (۱۴)

۱۴ دی ۹۵ ، ۰۱:۰۱ جوجه نقاش اشفته
متن یه مشکل کوچیک داره ک قبلا در جای دیگه هم دیدمش اونم اینه ک اگه مانگاروخونده باشین متوجه میشین ک بروک کاپیتان نبوده بلکه کاپیتان کشتی قبل از همه افراد مریض میشه و میمیره بعد هم بقیه افراد کشتی مریض میشن و میمیرن بروک دست راست کاپیتانش بوده
پاسخ:
ممنون از اطلاعتون،اصلاحش میکنم
یه ایرانی کم دارن. خخخ
داداش افراد کشتی بروک تو جنگ کشته میشن
فقط کاپیتانشون از مریضی میمیره :(

حرکات بروک اسم داره 

چرا درباره لوفی چیزی نگفت؟؟🥺🥺

۲۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۰:۴۳ دو تا فلامینگو

سلام درباره جیمبه هم بذارید

سلام بروک دست راست کاپیتان بوده بعدش که کاپیتان مریض میشه و جدامیشن اون میشه کاپیتان و لطف کنید جینبه و لوفی هم بگذارید خیلی از سایت ها جینبه رو نمیگذارند  با اینکه حتی توی اولش هم معلوم شده پیوسته لطفا اینهارو اضاف کنید جینبه فکر میکنم هندی باشه

بچم لوفی چی ؟؟؟!!!!!!😐😐😐😐😐💔💔💔💔💔

لوفی محو شد حالا بچه مادر پدر نداره نباید ازش بگید

یوهووهوووو

اوره وا مانکی دی لوفی

اسم سانجی که به معنای پسر سوم هست برملا شده اون یه شاهزاده از جرما 66 است که شاهزاده سوم بوده . اون یه خواهر بزرگتر 0 به نام ریجو داره . یه برادر بزرگتر 1 به نام ایچیجی و 2نیجی و خودش که 3 است و سانجی و برادر کوچکتر 4 یونجی . خواهر بزرگتر جدا متولد شد ولی پسرها باهم چند قلو بودن . اسم اینها از روی اعداد ژاپنی  گرفته شد . ایچی یعنی ۱ . نی یعنی ۲ . سا یعنی ۳ . یو یعنی ۴ 

واینها اول اسم شاهزادگان جرما است (:

سلام ممنون از اطلاعات خوبتون 

می خواستم یه اشکال کوچیکی را بگم شما در مورد لوفی هیچی ننوشتین .

لوفی کو

یه مشکل از گم شدن زورو چیزی نگفتید

جینبی کو 

و 

نمیشه درباره ی عضو بعذی هم بگید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی