japananime

نقد ها و دیالوگ های زیبای انیمه و مانگا در اینجا

japananime

نقد ها و دیالوگ های زیبای انیمه و مانگا در اینجا

japananime

نقد انیمه و مانگا و مقاله های مربوط به ژاپن به همراه عکس نوشته های چنل ما،امیدواریم لذت ببرید. Sina fayezi
ID :Sina_x.sam

طبقه بندی موضوعی

نقد انیمه sword art online

شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۲ ب.ظ

(نگاه کلی):امروزه با توسعه سریع فناوری و دانش بشر همه هر روز منتظرن تا چیز های جدیدی ببینن و بیشتر ما انسان ها هم در این دهه غرق در دنیای مجازی اند به همراه اطلاعاتی نا محدود که هر روز، به روز میشوند گروهی بیشتر به بازی های کامپیوتری میپردازند و گروهی هم بیشتر به فعالیت در شبکه های مجازی,من در این نقد نمیخوام بگم این وابستگی برای ما بده بلکه خیلیم خوبه وبه نظرم این توسعه باید همچنان ادامه پیدا کنه. در این ماه ها خبر های زیادی رو از نسل جدید بازی ها میشنویم یعنی هدست های واقعیت مجازی یا به اختصار( vr) خیلی از منتقدین و افراد اطمینان دارن این هدست ها اینده روشنی دارند نه مثل هدست هایی که بیست سال پیش ساختن و بخواطر کیفیت بشدت پایین یک شکست کامل خورد اما حالا با توسعه صنعت بازی سازی روز به روز شاهد بازی های باکیفیت هستیم کیفیتی که کم کم داره به پای واقعیت میرسه اما این هدست ها هم بی ضعف نیستند و نقاط ضعف فروانی دارند مثل سردرد،چشم درد و... و به همین دلیل است که کمپانی های بزرگ مثل سونی در تلاشند تا این تکنولوژی را گسترش دهند تا واقعیت را به جلوی چشمانمان بیارند.

(نقد انیمه):حالا به نقد این انیمه میپردازیم در سال 2022 نسل جدیدی از هدست ها میاید به نام fulldive، هدست هایی که با برقراری امواجی بین مغز و هدست شما را به دنیای واقعیت مجازی میبرد ان هم باکیفیتی عالی مانند واقعیت در حالی که همه با خوش حالی فراوان به دنبال خرید بازی میروند 10,000نفر بازی رو تهیه میکنند و دچار مصیبت بزرگی میشوند و دکمه خروج از بازیشون ناپدید میشه و باید بازی را تمام کنند که از ان دنیا خارج شوند و اگر انجا بمیرن در دنیای واقعی نیز میمیرن داستان حول پسری با نام کاربری کیریتو شروع میشود که میخواد هر طور که شده این بازی رو تموم کنه داستان همین طور ادامه پیدام میکند.


موسیقی‌ها : اهنگ این انیمه بسیار جذاب میباشد که بهترینشون اهنگ crossing fied در اپینینگ اول انیمه است که توسط yuki Kajiura کار شده.


طراحی‌و‌گرافیک : طراحی شخصیت ها در حد مطلوبی بود و میشه یکی از نقاط قوت این انیمه در نظر گرفت مخصوصا مبارزاتش که به هیجان خاصی داشت،کارگردانی این کار بر عهده Tomohiko Itō ایشون است که کار های معروف زیادی مثل دفترچه مرگ، جنگیر ابی و همینطور erased که این فصل سرو صدای زیادی کرد به عهده داشته.


شخصیت‌پردازی : بر شخصیت اصلی یعنی کیریتو بخوبی کار شده و همینطور شخصیت مکملش و فشاری که بخاطر این اتفاق متحمل شدند میتونید به راحتی احساس کنید.


لذت‌بخشی : من و خیلیا دیگه کاملا از این انیمه لذت بردیم منتظر فصل سومش در سال بعد2017 هستیم،بعد از این انیمه یکسینماییی هم هست که بیشتر به خلاصه داستان میپردازه و یک داستان بیست دقیقه ای جدید میتونید درانتهاش ببینید،در ضمن از این انیمه در حدود چهار بازی برای کامپیوتر و یک بازی برای کنسول ps4 تا حالا عرضه شده که شاید براتون جالب باشه و همینطور استدیویی در تلاش برای ساخت بازی واقعیت مجازی این انیمه است که احتمالا سال بعد عرضه میشود،پس بهتون پیشنهاد میکنم حتما این انیمه رو ببینید.

نویسنده:sina_x.sama

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۳
_Sina X.sama

نظرات  (۲)

نقد بسیار خوبی بودش
موفق باشید
پاسخ:
ممنون ،از لطفتون
نقد فوق العاده ایی بود 
بی صبرانه منتظر پیشرفت دوربین های ۳۶۰ 
فایتینگ 👊
پاسخ:
ممنون عزیز،
اما هیچ چیزی مثل فول دایو نمیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی